Jak połączyć show z influencerami z różnych dziedzin i turniej esportowy? Na to pytanie odpowiedzieliśmy tworząc splash! który przez miesiąc podbijał polskiego Twitcha.
Realizacja transmisji ze studia
Logistyka i organizacja finałów
Influencer management
Pozyskanie i accounting partnerów wydarzenia
Branding i produkcja materiałów video
Realizacja sesji zdjęciowej
Splash! to esportowo-rozrywkowy turniej, w którym wzięli udział najpopularniejsi polscy twórcy Twitcha oraz internetowi celebryci. Rozgrywki różniły się od typowych wydarzeń gamingowych tym, że były nastawione na współpracę i pomysłowość, a niekoniecznie wyłącznie na testowanie umiejętności uczestników.
Innymi słowami splash! był po prostu katalizatorem dobrej zabawy dla twórców, którym przy okazji udało się nawet pobić rekord świata w jednym z trybów gry. Całość wydarzenia była autorskim pomysłem, który zrealizowaliśmy wspólnie z agencją eMinePro.
Topowi Influencerzy
Z gotową koncepcją i listą zaproszonych twórców, na której znaleźli się m.in: Xayoo, Tromba, Kuqe2115, czy Rybson, poszliśmy bezpośrednio do partnerów wydarzenia. Splash! spodobał się tak bardzo, że “w ciemno” pierwszej edycji rozgrywek zaufali: Dooti Donuts, Red Bull, Forte oraz Kinguin.
Początek rozgrywek odbywał się w formule online, w ramach której content creatorzy rywalizowali z wygody swoich domów. W trakcie tej fazy turnieju wszystkie wyzwania miały miejsce na Summoner’s Rift w League of Legends.
Finał LAN
Zwieńczeniem całości był finał LAN, w którym wzięły udział dwa najlepsze zespoły oraz widzowie. Mimo że wydarzenie nie było biletowane, wejściówki na splash! można było wygrać w mediach społecznościowych brandu oraz partnerów.
Na miejscu przetestowaliśmy twórców gameplayowo, ale sprawdziliśmy też ich sprawność fizyczną oraz intelektualną. Konkurencje takie jak teleturniej, czy Reflex Machine cieszyły się ogromną popularnością i przyciągnęły rzesze fanów na transmisję wydarzenia.