Krótka forma podbija media społecznościowe od lat i wyłącznie umacnia się jako dominator wśród młodych odbiorców. TFT shorts to seria edukacyjna, w ramach której produkujemy materiały na rynek polski, angielski, hiszpański, niemiecki oraz francuski.
Prace scenariuszowe i korekta
Montaż i animacje
Dobór i koordynacja influencerów
Nagrania lektorskie
Lokalizacja na 5 języków
Materiały poradnikowe to jeden z najmocniejszych filarów tworzenia treści w branży gamingowej. To właśnie ich najczęściej poszukują gracze, którzy szukają sposobu na poprawę lub urozmaicenie rozgrywki.
Przeważnie na treściach poradnikowych skupiają się redakcje branżowe lub twórcy internetowi, lecz publikacja materiałów o tym charakterze powinno być również mocną stroną samych developerów gry. Z taką inicjatywą wyszło Riot Games, dla którego produkujemy serię krótkich materiałów poradnikowych do gry Teamfight Tactics (TFT).
Poradnik to idealny format dla TFT
TFT to tytuł o niskiej intensywności mechanicznej, w którym od zręczności i refleksu zdecydowanie mocniej liczą się umiejętność podejmowania decyzji, zrozumienie schematów strategii i kreatywność.
Taka specyfika rozgrywki sprawia, że wartość poradników i materiałów edukacyjnych znacząco wzrasta – przedstawione treści poruszają więcej zagadnień istotnych dla całości rozgrywki, a same wskazówki są łatwiejsze do replikowania przez odbiorców.
Nietrudno jest godzinami rozprawiać o walorach strategicznych Teamfight Tactics, procesach zachodzących w trakcie rozgrywki czy możliwościach prowadzenia poszczególnych partii w zależności od warunków. Obecne trendy publikacji internetowych skręcają jednak w stronę krótkich form – minimum objętości, maksimum treści.
Liderzy społeczności to gwarancja jakości
Aby sprostać tym wymaganiom, postanowiliśmy oddać sprawę w ręce prawdziwych ekspertów, zdolnych zwięźle wyłożyć meandry rozgrywki w TFT. Mowa o profesjonalnych graczach, którzy byli odpowiedzialni za dobór tematów oraz tworzenie scenariuszy do poradników. Po wymaganych korektach, teksty trafiały do liderów lokalnych społeczności, którzy użyczali swojego głosu z pozycji lektorów.
Ostatnim szlifem w procesie był montaż dostosowany do stylu krótkich form. Dzięki niemu treści stały się nie tylko edukacyjne, ale również atrakcyjne dla odbiorców. Tak przygotowane i zlokalizowane materiały trafiły do publikacji na lokalnych profilach Teamfight Tactics w Polsce, Francji, Niemczech oraz Hiszpanii.